دانلود بازی فکری Closure برای PCدانلود بازی فکری Closure برای PC دانلود بازی فکری Closure برای PCدانلود بازی فکری Closure برای PC
وبسایتی برای دانلود انواع بازی کامپیتری
تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1391
نویسنده : پوریا

 Closure یک بازی پازل و فکری می باشد که شما را به دنیایی تیره و تاریک می برد که تمام محیط اطراف شما بر پایه ی نور می باشند . شخصیت اصلی بازی یک عنکبوت عجیب و غریب است که برای گذراندان مراحل می بایست به دنبال نور باشید . در بازی سه شخصیت دیگر نیز وجود دارند که یک کارگر کارخانه با کلاهی گنبدی شکل ، یک دختر و یک شخصیت مخفی و مرموز می باشد که هریک داستانی متفاوت دارند . دنیای بازی متشکل از مکان های ترسناکی همچون یک کارخانه قدیمی ،‌ جنگل تیره ، کارناوال و … است که هریک چالشی جدید را برای شما به وجود خواهند آورد ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

 

Closure دانلود بازي فكري Closure براي PC

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Closure S2 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC Closure S1 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC

Closure S4 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC Closure S3 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC

Closure S6 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC Closure S5 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازي فكري Closure براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  password دانلود بازي فكري Closure براي PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازي فكري Closure براي PC لینک دانلود – 313.4 مگابایت | لینک کمکی

 منبع:دانلودها

 



|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: دانلود از رپيدشير Closure , دانلود از مديافاير Closure , دانلود بازي Closure , دانلود بازي Closure براي پي سي , دانلود بازي با سبك ليمبو , دانلود بازي جديد Closure , دانلود بازي مثل ليمبو , دانلود بازي هم سبك Limbo , دانلود رايگان بازي Closure , دانلود كرك بازي Closure , دانلود كرك تست شده بازي Closure , دانلود مستقيم بازي Closure , دانلود نسخه كرك شده بازي Closure این مطلب را به اشترا ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین مطالب

/
دانلودرایگان گیم های جدیدونقدآنهاد|دانلود انواع بازی کامپیتری